היתה הרצאה מצויינת!!
קלעה במדויק לנושא הרלוונטי- חוויות לקוחות בשירות,
ליאור העביר את ההרצאה בצורה מעניינית מאוד, המנהלים יצאו עם הרבה תובנות
תודה רבה!!
מרצדס בנץ ארה"ב הצליחה לשלש את רווחיותן ולהשיג את המיקום מספר 1 בחוויית הלקוח תוך 18 חודשים. לאחר מאבק קשה מול יצרניות רכבי יוקרה כמו לקסוס,ב.מ.וווקדילק הבינה מרצדס שיצירת רכבים חדשניים איננה מספקת לנצח במרוץ ללב הלקוח. ליאור ערוסי האדריכל ומיישם האסטרטגיה, מתאר את הדרך להצלחה. כיצד הפכה מרצדס מחלוצת יצרניות הרכב לחברה המספקת חווית לקוח בלתי נשכחת ורווחית.
הרצאה זו תתמקד בנושאיo:
בעוד שכל ארגון מבקש ליצור לקוחות אובססיביים, שרוכשים יותר וחולקים את אהבתם למותג, רק מעטים מצליחים בכך. הרצאה זו תראה לכם מהם הסודות של אלו שהצליחו.
"הרווחים נמדדים על בסיס החוויות עוצרות הנשימה שאנו מייצרים"
שינוי כבר אינו אופציונלי. במהלך קוביד 19, החברות שפתחו חוסן שינוי עלו בביצועיהם מעל אלה שלא פיתחו את חוסן השינויי שלהן. בהתבסס על רב המכר Next Is Now!, ליאור ערוסי מתווה גישה חדשה לשילוב וניהול שינוי וטרנספורמציה. שינוי הוא כבר לא משהו שאנחנו עושים מדי פעם, זה הנורמלי החדש ודורש פיתוח מיומנויות ופלטפורמה תפעולית חדשה. הפיכת עובדים ממפעילי תהליכים ליוצרי השפעה היא בבסיס יצירת חוסן שכזה.
בהתבסס על מאות פרויקטים של טרנספורמציה ברחבי העולם, ליאור ערוסי מתווה את הלקחים שיעצימו את הארגון שלך לאמץ שינויים מהר יותר וליזום את העתיד במקום להמתין לו.
ההרצאה תתמקד בנושאים הבאים –
"חוסן השינוי הוא היתרון התחרותי החדש. מהר יותר, מלא יותר ולפני המתחרים"
אי אפשר לכפות על עובד מצויינות, יצירתיות, חדשנות, אכפתיות או מנהיגות אך אלו הם רק חלק קטן מהבחירות האישיות החדשות שכל אחד מהעובדים עושה מדי יום. בחירות אלו קובעות את התוצאות והצלחת הארגון.
אז איך עושים את זה? איך הופכים מצויינות מרעיון למשהו שבאמת מתרחש בבסיס הפעולה היומיומי של עובדי החברה?
בהרצאתו, מלמד ערוסי את העקרונות הבאים –
כל ארגון הוא סך כל בחירות העובדים שלו. יצירת תרבות של בחירת מצויינות ויצירת בעלות אישית עומדת בלב ההרצאה מעוררת ההשראה הזו.
"מצויינות היא עניין של בחירה. מה הם המכשולים שאנחנו מערימים על העובדים בדרך לבחירת מצויינות"
הצורך ליזום ולהתפתח במהירות הוא קריטי יותר מתמיד. עם זאת, רוב הארגונים לא מצליחים ליישם את האסטרטגיות שיובילו אותם לעתיד טוב יותר. מחקר של Harvard Business Review חשף שמבין 422 חברות מובילות רק 9% הצליחו ליישם את האסטרטגיות שלהן. כישלון כזה מסכן את הצלחתם הנוכחית ואת שגשוגם בעתיד.
לאחר ניסיון ב-250 פרויקטים של טרנספורמציה בקרב המותגים המובילים ברחבי העולם, ליאור ערוסי מתווהאת הדרך להצלחה לכל ארגון המבקש לשנות את עתידו תוך כדי שימוש בסיפורי הצלחה וגם שיעורים שלמד בדרך על כמה כישלונות.
הרצאה זו תעסוק בנושאים:
אם אתם מחפשים דרך להאיץ את תוצאות האסטרטגיה שלכם, זו ההזדמנות שלכם לדלג על הטעויות ולהתמקד בדרך המוכחת ליישום אסטרטגיות.
"אסטרטגיה איננה מצגת. היא מחויבות חיה של כל עובד לשינוי מידי ויומיומי"
היתה הרצאה מצויינת!!
קלעה במדויק לנושא הרלוונטי- חוויות לקוחות בשירות,
ליאור העביר את ההרצאה בצורה מעניינית מאוד, המנהלים יצאו עם הרבה תובנות
תודה רבה!!
"שילוב של תוכן מקצועי ומרתק, עם דוגמאות מעוררות השראה מרחבי העולם, יצרו חווית הרצאה מדהימה"
"ההרצאה רתקה את כלל עובדי החברה עוררה השראה, ויצרה מוטיבציה ליישום האסטרטגיה שלנו. תודה על חוויה שלא נשכח"
“Thank you so much for your excellent presentation. From 0 to 10 it was at least 15”
ליאור ערוסי הוא אחד מהמומחים המובילים בעולם בנושא חוויית לקוח, טרנספורמציה והוא ידוע כביצועיסט שינויים מנוסה, מאיץ הצלחה, מומחה לתרבות ארגונית ומייסד חברת העיצוב והטרנספורמציה Strativity Group עם משרדים בארה"ב, אוסטרליה, קנדה ובריטניה. ערוסי המכונה "האיום המשולש של טרנספורמציה" על ידי העורך לשעבר של Harvard Business Reviewוהעורך המייסד של Fast Company וויליאם טיילור. הוא קול ייחודי, קריטי, גלובלי המסייע לאנשים ברחבי העולם להשיג הצלחה אולטימטיבית.
את הקריירה שלו החל ערוסי בתפקידים בכירים בחברות כמו היולט-פקרד. מתוך הבנה כי ניהול השינויים המסורתי אינו פועל, ערוסי יישם גישה חדשנית עם רבים מהמותגים המובילים בעולם, כולל מרצדס בנץ, דלתא איירליינס, רויאל קריביאן קרוזס, BMW, קדילאק, נובו נורדיסק, מאסטרקארד, טומסון רויטרס, HSBC, , E.ON, FedEx, SAP אוניברסיטת פנסילבניה וג'ונסון אנד ג'ונסון, ואחרים. המתודולוגיה שלו אפשרה למרצדס בנץ לתפוס את מיקום מספר 1 בשביעות רצון הלקוחות תוך שנתיים בלבד. לקוח אחר, תאגיד לוגיסטי אירופי, זינק מ 3% צמיחה אורגנית שנתית ל 44% צמיחה אורגנית שנתית תוך שנתיים.
Strativity Group הוכרה כאחת מחמשת חברות השינוי העסקיות המובילות על ידי Forrester לצד מקינזי, Bain Accenture,. חתן פרס מעגל המצוינות של SmartCEO לשנת 2015, לערוסי הוענק גם את פרס "מנהיגי ההשפעה" על ידי מגזין CRM וכן פרס גורו העולמי מספר 2 בשירות לקוחות על ידי Global Gurus.
בנוסף לעבודתו עם Strativity, ערוסי הוא מחברם של שבעה ספרים, כולל Next is Now! (2018) Exceptionalize It! (2015) Customer Experience Strategy (2010) ערוסי פרסם למעלה מ -250 מאמרים לפרסומים ברחבי העולם, כולל Harvard Business Review, ושלל כתבי עת והתראיין על ידי MSNBC, CNBC, Bloomberg TV, וול סטריט ג'ורנל, Fast Company , מגזין CRM, מגזין Smart CEO ומגזין Inc.
לקבלת הצעת מחיר