search

נטע ברסלר

אמן מחשבות

מופעים והרצאות

קסמים אישיים


מופע קלוז-אפ
-קבלת-פנים (שעה ראשונה של האירוע)
-לכל אורך האירוע (עד שלוש שעות)

המוזמנים לאירוע באמת חשובים לכם. נכון?
לא אלה שהזמנתם "כי צריך", אלא אלה שחשובים באמת, שאתם מקווים שתספיקו לדבר איתם, ושחשוב לכם שייהנו.
וכמה פעמים קרה שלא ממש הספקתם להגיע לכל מי שקיוויתם?
אין מה לעשות, לא תמיד כולם יכולים לקבל את מלוא תשומת הלב.
בשביל זה נוצר המופע "קסמים אישיים", מופע דינאמי שעובר בין האורחים שלכם ומעניק לכל אחד חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, כזו שתישאר בזיכרון שלהם, הרבה אחרי שהאירוע יסתיים.
לפעמים מוסיפים לאירוע מתנות אישיות או צלם מגנטים כדי לנסות ליצור לאורחים משהו מוחשי שיישאר איתם ויזכיר להם איזה כיף היה להם.

במופע "קסמים אישיים," האורחים יקבלו מתנות קסומות קטנות שיזכירו להם את האירוע הזה.
הנה כמה דוגמאות של המתנות שהאורחים שלכם יקבלו:
⦁אשליות עם תמונות פולרואיד שמצולמות ומודפסות על המקום (שמוכיחות שהבחירות החשובות בחיים תמיד נעשות עם חיוך)
⦁הדגמות בקלפים בהדפסה אישית עם תמונה של עובדי החברה, הלוגו או ההנהלה.
⦁מטבעות של האורחים (שהם חותמים עליהם!) שמתכופפים להם בתוך היד
ועוד הרבה רעיונות בהתאמה אישית שיגרמו להם לשמור את המזכרת הקסומה הזו ולזכור את היום הזה לעוד המון זמן.

אתם תדעו שהמזכרות האלה היו באמת קסומות ובאמת מרגשות כשכל פעם שתפגשו את הקולגות בכנס הבא והם ישלפו מהארנק את המטבע המכופף או את הקלף עם החתימה של הסמנכ"ל שלה.
החוויה מתאימה לקבלת-פנים וגם ניתנת להרחבה לכל אורך האירוע.

לקבלת הצעת מחיר

שמונה שקרים


מופע במה
משך המופע: 60 דקות

המופע שיגרום לכם לחשוב מחדש על המחשבה שלכם.

המופע "שמונה שקרים" מציג על הבמה 8 אשליות פסיכולוגיות שונות שפועלות על המחשבה של כולנו.
כל ההדגמות מתרחשות בזמן אמת ובשיתוף מלא של הקהל, אז תהיו בטוחים שכל מופע הוא חוויה חד-פעמית.

אחד מהקטעים המקוריים במופע (כלומר- שלא תראו באף מקום אחר בעולם) כולל הדגמה על הקונספט של "לראות מחשבות".
במופע שמונה שקרים נראה לייב על הבמה אדם מהקהל מתחבר לסורק מוח אמיתי שבעזרתו הקהל כולו רואה את המחשבות שלו, ביחד ננסה להקליט את המחשבה שלו, ולשתול אותה בראש של משתתף אחר. נשמע בלתי-אפשרי? תגלו

⦁חוויתם פעם את חוש הראייה שלכם משתנה?
⦁תמיד רציתם לדעת איך מגלים מתי משקרים לכם?
⦁הרגשתם איך זה כשמקליטים את המחשבות שלכם?
⦁תהיתם איך זה מרגיש כשהמחשבות הכי כמוסות שלכם נחשפות?
במופע הזה אתם תחוו את כל אלו מול העיניים שלכם.

"שמונה שקרים" הוא רכבת-הרים למוח שלכם. מקווה שחגרתם חגורות.

לקבלת הצעת מחיר להורדת תקציר ההרצאה

עקרון ההשפעה – אומנות שינוי האמונות


הרצאה
75 דקות

"במחשבה שנייה" היא ההרצאה היחידה בארץ שחושפת את הטכניקות הסודיות של אמני המחשבות, הטכניקות שבעזרתן משפיעים לכולנו על המחשבות.
כולנו חיות חברתיות, כולנו באים במגע עם אנשים, כולנו לפעמים מנסים לשכנע או להשפיע. כולנו קצת אנשי מכירות.
"במחשבה שנייה" תיתן לכם כלים פרקטיים מעולם אמנות המחשבות שילמדו אתכם איך להשפיע על האמונות של האנשים סביבכם.

ההרצאה היא אינפוטיינמנט קלאסי. כל עיקרון מחולק לארבעה חלקים:
⦁הדגמה חווייתית של השפעה על המוח שלכם באמצעות קסם שמתבצע ממש בין הצופים בהרצאה.
⦁חשיפה של איך זה עובד, ובעיקר- למה הקסם הזה עובד?! (למה כל הקהל חשב על הקלף שלוש לב, איך זה שאנחנו לא קולטים החלפות של חפצים מול העיניים שלנו, ואיך באמת אמני מחשבות יוצרים לקהל אשליה של קריאת מחשבות?!)
⦁הסבר על עיקרון ההשפעה שפועל עלינו כמו קסם (דוגמאות ממחקרים, מעולם המכירות, מספרים וכמובן מעולם הקסמים)
⦁ואיך זה רלוונטי לנו? איך אנחנו יכולים לשפר את ההשפעה שלנו! (במכירות, בתור, עם הפרטנר או במשרד)

הקהל יקבל תשובות לשאלות כמו "מתי ואיך נוצרת המחשבה שלי?" או "איך אפשר להשפיע עליה?" וידעו ליישם את זה על מחשבות של אחרים!

לקבלת הצעת מחיר

לקוחות מספרים ש...

אודות המרצה


נטע תמיד הסתקרן מהמחשבה האנושית. כבר בגיל 6 נטע היה מוכיח לכולם כמה קל לעבוד על המוח שלהם. במקום לשחק כדורגל בבית-הספר הוא התאמן בקסמים ובקריאת סיטואציות פסיכולוגיות.

מאז- כל מי שנפגש עם נטע נדבק מהר בגישה הקלילה ובאותה התשוקה הבוערת שלו לפיצוח קוד ההתנהגות האנושית, במופע הבמה המקורי שלו "שמונה שקרים" כל הקהל מרגיש את התשוקה הזו דרך הדגמות חיות על הקהל שחושפות שמונה מנגנונים נסתרים במחשבה שלנו.
עם רקע אקדמי בפסיכולוגיה, קוגניציה ומדעי המוח- נטע נמנה בין אמני המחשבות הטובים בארץ ובעולם, ומופעו "שמונה שקרים" עלה בארה"ב, אירופה ואוסטרליה.
בשנת 2018 נטע השיק את הרצאתו "במחשבה שנייה", בה הוא משתמש באמנות שלו כדי להוכיח לקהל שוב ושוב כמה המחשבה שלנו ניתנת להשפעה, מהן הטכניקות הסודיות בהן משתמשים אמני המחשבות כדי להשפיע על הקהל, ואיך אפשר לתרגם את התובנות האלו למגזר העסקי.

לקבלת הצעת מחיר

לקוחות שהמרצה היה אצלם

whatsapp